鬼佬請帖印缺席理由畀你揀: 喺強國無啦啦被通緝

有個外國洋鬼子好大膽咁喺請帖度洩露國家機密呀!老老竇竇,成日都有人收到請帖又唔想去,於是就作啲講都冇人信嘅借口出嚟,今次外國一對新人就好大方喇,唔想嚟絕對OK,仲幫你諗埋原因?!

圖片來源:elitedaily

嗱,如果你嚟,求其Tick個格仔得喇,最緊要都係人情啫係咪?

圖片來源:elitedaily

不過你唔嚟呢,就唔好hea我喇,畀埋呢啲原因你揀,大家都好落台。

圖片來源:elitedaily

嘩嘩嘩,其中一個原因竟然係:「我喺中國畀人通緝呀,但我係無辜㗎!我唔識用筷子所以想要隻叉咋嘛,叫咗個"FORK"字就無啦啦畀人通緝⋯⋯」,估唔到呢位洋人都幾認識中國國情呀下,對被通緝被認罪被偷渡呢啲文化都相當之了解。

圖片來源:ToshihiroANZAI/twitter

雖然洋鬼子大膽,但點都唔夠日本仔都好奸詐,有個日本整呢張帖焗人畫出席之後畀人瘋狂惡搞,不過唔知班鬼佬點解玩呢張mc題請帖呢。

想笑就睇埋:【你哋唔好咁黐線啦】日本人派手指請帖焗人畫出席嘅下場係......

資料及圖片來源:elitedaily

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved