【物輕情義重】的士大佬送避邪蜜蠟畀乘客留念

10分嘅問題:講起的士,你會諗起咩呢?黑面、兜路、唔過海、截極都冇…… 喂喂喂,生命滿希望呀,正面啲啦come on!點解唔可以係諗起的士有愛呀?

圖片來源:Kelvin Yu‎/小心駕駛(討論別人駕駛態度)

有個網民話佢有次唔舒服,開唔到車,就唯有打的啦。緣份嘅嘢,話嚟就嚟,就係咁,畀佢遇到呢個超好人嘅的士大佬!個的士大佬竟然送咗粒可以避邪嘅斯里蘭卡蜜蠟畀佢,仲有張寫住「祝你好運」嘅紙仔?!估唔到坐程車都會有禮物收呀,真係成個心都warm晒~網民仲話,張紙仔本身印住2009年,但就用筆改咗做2016年,所以估呀的士大佬已經送蜜蠟畀乘客送咗好多年嚕~

讀者來圖:Debbie Ming Lam讀者來圖:Debbie Ming Lam

其實又唔止呢個的士大佬咁有愛嘅,之前都有個的士大佬喺架車貼滿晒IQ題畀乘客玩,答中真係有獎㗎!其實毛毛搭親的士都有禮物環節㗎,不過係的士bb強行收多幾毫子留念咋嘛……

 

 

封面圖片、資料來源:小心駕駛(討論別人駕駛態度)

<的士有愛系列>

【like到爆呀】的士半價賀中秋

【好有愛】童真貼紙的士

呢個的士司機我Like啊

 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved