【毒L福利】台灣公司設戀愛假 畀員工去搵真愛

唔經唔覺,毛毛已經過咗一年入面三分之二個毒L最難捱嘅節日喇(咪就係情人節同白色情人節囉)!呼,不過仲有個唔關毛毛事嘅性誕節喺遙遠嘅12月逐步逼近毛毛……唉,OT都O到連周公都冇時間溫嘅毛毛,又點會有時間溫女吖!好心腦細就學下人哋間台灣公司咁,畀毛毛放個大假去溫……搵真愛啦~
圖片來源:Rules Creative
話說呢間台灣公司嘅腦細,可憐一眾從未受過愛情滋潤嘅乾枯毒L,竟然畀佢哋喺2月14至3月14期間,請一次性無限日數嘅戀愛假呀!不過呢位員工似乎實在係太愛公司喇,咁大個假期,都只係放咗一日假思考下人生咁,畀著毛毛就肯肯定請足一個月啦!

圖片來源:Rules Creative

唉,佢哋啲員工就幸福啦!唔止咁,依毛毛多年?女嘅經驗話我聽,攞住呢張紙嗰個女仔肯肯定係靚女!嗯,佢都要請呢個假喎,唔通佢要搵嘅真愛就係毛毛?

圖片來源:Rules Creative

呢間公司嘅腦細又好,工作環境又好(有靚女),搞到毛毛都好想9衝去台灣見工?~不過一個月嘅假都似乎太少,未必夠時間搵到真人配偶,腦細,back after fall in love!

封面圖片、資料及圖片來源:Rules Creative

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved