【公平咩】肯亞女P旅行相P到有免費機票?

做人冇夢想,同條鹹魚有咩分別?毛毛為咗唔做鹹魚,都有一個夢想㗎!就係-唔使返工日日去旅行!是咪好偉大先!不過哪有錢,你老_……呢個肯亞女仔都同毛毛一樣,人生最大嘅夢想就係去旅行,可惜冇錢,於是咪靠P旅行相FF自己去咗囉。

圖片來源:Seve Gat's
佢憑住出色嘅PS技巧,已經成功去咗中國唔同景點喇!

圖片來源:Seve Gat's

毛毛最鍾意就係呢張相!赤腳行山路,完全表達出佢嘅藝高人膽大呀!

圖片來源:Seve Gat's

雖然佢之後都有開返post話有人冒認佢所以先出現呢堆相,但同時佢亦都因為呢堆相,成功引起一位肯亞企業家嘅注意,仲話好欣賞佢對夢嘅追求,要送一張去香港或者北京嘅機票畀佢呀!

圖片來源:Sam Gichuru

唔單止咁,一班網友仲瘋狂改圖,勢要幫呢個肯亞女仔衝出亞洲,上天下海!

圖片來源:nextshark圖片來源:nextshark
喂公平咩,只不過改幾張圖就有得上位,仲有免費機票?!這些機會,毛毛都很想要呀嗚哇!

原圖:foundtheworld/Regina Ip

其實改圖嚟講毛毛都唔差㗎,有冇啲企業家呀,慈善家呀做個好心,實現我個夢想啫下?

 

封面圖片來源:Seve Gat'sSam Gichurunextshark

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved