【睇埋先啦】人像畫一潑粉變另一個樣 未睇完就叮評判超後悔

有個女畫家上咗瑞士Got Talent度表演畫畫,佢已經用齊兩隻手超極速摩打手咁畫,但係未畫到戲玉就畀咁多個評判叮咗,當佢畫晒幅畫之後,班評判都嚇到呆晒呀!

佢畫到第45秒就畀第一個評判叮咗喇,喂人哋畫畫呀,幾廿秒就叮人你都係去睇魔術罷啦。之後個女仔畫到1分17秒就畀四個評判叮晒,就喺班評判叮晒佢之後,先發現原來人哋都未正式表演呀!圖片來源:Phú Võ
佢用頭嗰1分17秒畫咗其中一個評判個樣,不過班評判已經睇到好唔耐煩。

雖然畀評判叮晒,呢個畫家都畫埋落去,一掉轉幅畫再潑啲粉上去,一秒就變咗另一個評判個個樣呀!哇!仲勁過魔術嘅喂!!
圖片來源:Phú Võ
圖片來源:Phú Võ
圖片來源:Phú Võ
圖片來源:Phú Võ
見到呢個咁勁嘅畫面,全場企晒起身拍手連評判都O晒咀。咁叻豬都畀人叮,呢個畫家當場喊出嚟,班評判都同佢仲say sorly呀,係囉,都話咗睇埋先㗎啦。不過好彩,佢都最後都拎到3個YES,即刻笑返晒口喇!



來源:Phú Võ

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved