細路女唔夠錢搭的士 司機大佬話:啲錢你留返一陣返屋企啦

唔知你哋有冇試過帶唔係好夠錢又唔小心上咗的士,個的士錶路一路跳個心肝仔都一路跳,驚死差一兩蚊都畀個司機鬧到上天花板,不過呢個司機竟然冇剷個乘客呀!

有個小妹妹拎住六十四蚊問司機可唔可以由藍田去到將軍澳,佢竟然唔係講:「冇錢你學人搭的士?!」而係畀佢上咗車先算。
圖片來源:我的你的紅的
最後程車成八十二蚊不過司機主動提出話唔收小妹妹錢,不過呢位小妹妹都好有原則話一定要畀。

司機大佬真係好均真,本身唔打算收嘅呢六十四蚊就算畀唔返個小妹妹,都想捐咗佢喎。
圖片來源:我的你的紅的
呢個六十四蚊的故事梗係得到網民大讚啦,連毛毛都睇到好滾動呀!!
圖片來源:我的你的紅的
圖片來源:我的你的紅的
你話如果香港多啲好似呢位大俠咁嘅的士司機,人人為我我為人人(粵語殘片聲),社會係幾好和諧,幾咁美好呢!

圖片來源:我的你的紅的

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved