【好L缺德囉】拎晒酒店啲拖鞋枕頭去露營 仲要周圍扔


聽毛毛老竇講,當年佢就係同老母講咗句:「如果你沒有時間跟我談情,就請你跟我去露營!」就搞掂咗老母喇!毛毛唔知呢條橋而家仲work唔work,亦冇邀請過女仔去露營,但估唔到而家啲人去露營,竟然係帶埋酒店嗰啲拖鞋呀、枕頭呀、牙膏牙刷咁去露營喎!
圖片來源:Ronin Roy
咁本來畀完錢住酒店,拎走埋人哋啲牙膏牙刷都好閒嘅啫,之但係可能毛毛見識少啦,拎埋人哋啲枕頭都係第一次見,仲要拎埋去露營?!呢種以自己方式住酒店嘅方法,真係令毛毛大開眼界呀!
圖片來源:Ronin Roy
不過露營還露營吖,咪以為帶咗啲酒店用品嚟用就以為自己真係住緊酒店先得 㗎,冇room services㗎!雖然佢哋係有將啲枕頭呀被呀擺喺垃圾筒,但喺郊外地區嘅垃圾N年先收一次是常識吧!同埋咁大嚿垃圾,有冇諗過收垃圾啲姐姐感受呀?

圖片來源:Ronin Roy

仲有呀,將啲牙膏牙刷周圍扔,似乎佢哋真係當正自已住酒店咁喎,有冇公德心呀?

圖片來源:Ronin Roy

唉,搞到啲地方污糟晒,香港嘅郊區真係多得呢啲人唔少呀!露營露得咁爽皮,扔到周圍都係垃圾,難為之後嘅人要喺垃圾堆中露營呀,其實去完郊外地方袋返自己啲垃圾走是常識吧,唉不如你都係返返去住酒店啦!

封面圖片、資料及圖片來源:Ronin Roy

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved