【Next station is⋯】港鐵廣播配音員:我在為香港社會做好事

毛毛一直都好想講啲英文好聽到好似佢咁呀!佢係一直幫港鐵配音嘅陳如茵(Cheri),係香港大學教育系嘅老師,就算你唔識佢都一定聽過佢講:「The Next Station is⋯⋯」尤其喺你同人講下個站就到旺角,但突然傳嚟一句:「The Next Station is Kwun Tong. 」

圖片來源:南早中文網

早前Cheri有條訪問片,講下幫港鐵廣播配音嘅感受。佢1992年就開始幫港鐵錄音,不過唔好以為佢就咁照稿讀就得呀!

圖片來源:南早中文網

原來佢會代入乘客角度,諗下我哋想聽到點樣嘅聲。例如溫馨小提示就會用把Nice啲嘅聲,但如果係緊急情況,就會用威嚴啲嘅語氣。

圖片來源:南早中文網

圖片來源:南早中文網

佢仲好鬼馬咁講笑話每當聽到啲小朋友扮佢講嘢,佢都想攬下佢,喺佢哋耳邊講返一次畀個小朋友聽~

圖片來源:南早中文網

圖片來源:南早中文網

呢把聲己經成為我哋生活嘅一部份,Cheri就話對自己所做嘅事感到驕傲,係為大家服務,為香港社會做好事。

圖片來源:南早中文網

一件小小嘅事,背後都咁有意義,呢啲咪堅・服務態度囉!

即睇訪問全片:

陪七百萬人坐港鐵的她

“Next station...” 這個聲音,你一定認得,如果有一天坐地鐵聽不到,可能會覺得少了很重要的東西……這把聲音,是屬於誰的呢?

Posted by 南早中文網 on Saturday, 26 March 2016
 
 
 
 

 

資料及圖片來源:南早中文網

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved