【人帥真好】明星猩猩靚仔到要拎個嘜頭做商標

畀人讚靚仔係咩感覺?毛毛呢世都唔會知,但係呢隻日本明猩就肯肯定知道呀!

圖片來源:東山動植物園

佢個大名就叫做沙巴尼(シャバーニ),住喺日本名古屋嘅東山動植物園入面,因為個樣夠晒霸氣夠晒man所以好受一眾妹豬歡迎,個個都爭住去捕捉佢!

圖片來源:naver
圖片來源:higasiyama.jp

前排仲威到出埋寫真集?喎,唔知啲妹豬睇完有咩感覺喇,毛毛就有啲硬硬哋囉……個拳頭。明明大家都係有眼耳口鼻都係咁多毛,點解毛毛會輸畀隻猩猩㗎……公平咩!

圖片來源:nlab.itmedia

最近動物園仲話,因為沙巴尼太受歡迎嘅關係,驚啲不法商人會拎佢個樣樣嚟做壞事,所以前排就同政府申請,將沙巴尼個嘜頭申請做商標呀!

圖片來源:《朝日新聞》

嗯,睇完之後毛毛領略到一個道理,就係你以為自己只係醜樣咩?唔係呀,你係連隻猩猩都不如呀。嗚嗚……

 

圖片來源:《朝日新聞》東山動植物園

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved