【崩已潰】想要Thomas火車頭扭蛋 點知扭咗四次都係得路軌…

扭蛋,就好似媾女一樣;而部扭蛋機,就好似女神咁。佢任性而高傲,搞到你每次都要瘋狂課金,但去到最後都抽唔中你想要嗰隻,食晒檸檬,exact7ly就好似呢個台灣網民咁……

圖片來源:wr7183/PTT

是咁的,呢個網民好鍾意Thomas火車頭嘅,所以一見到有佢嘅扭蛋就即刻狗衝去扭啦,點知……

圖片來源:wr7183/PTT

冇錯,佢得到嘅係一條路軌、一條唏噓嘅路軌,仲有一棵唔知做乜嘅樹。好唔緊要,古乳有暈,希望在明天吖嘛!咁啱佢fd子行街又見到部扭蛋機喎,咪諗住借啲運氣畀佢,幫佢抽一抽囉!點知……

圖片來源:wr7183/PTT

冇錯,佢再次得到一條路軌,不過佢笨唔會咁就認輸嘅!人善天不欺,簡單一個道理!呢位網民唔信邪,諗住去再抽多次啦,結果……

圖片來源:wr7183/PTT

冇錯,佢再再次得到一條路軌。不過樂觀啲諗,呢條路軌其實係一條橋嚟,都叫做幾特別,好過冇嘢出吖是咪?佢可能見自己啲運氣開始返嚟啦,於是all in抽埋最後一次!

圖片來源:wr7183/PTT

媽為何不是我想像中的這樣.jpg?畀咗成差唔多80蚊,一架火車頭都抽唔中,得啲路軌同屋……點解!點解連個天都要玩我呀!老老竇竇呢部扭蛋機其實係咪得無限路軌,根本就冇火車頭㗎下……Any肥,呢位網民你節哀啦,最多毛毛點返首歌畀你喇:在有生的瞬間能遇到你~竟花光所有運氣……

 

圖片來源、資料來源:wr7183/PTT

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved