【強國造的】冇見一排,乜Elsa個樣咁似蛇精男嘅喂?

有人話,靚女嘅定義就係眼大鼻高嘴細下巴尖……諗落又好似真係喎,九成九毛毛嘅女神都符合晒呢啲條件嘅~不過咁,當連的神身邊條女(人稱小莉)都有齊呢啲條件嘅時候,你就知道淨係有齊呢啲條件係唔夠,起碼都要好似強國Elsa咁再進化先夠做!

圖片來源:江離濁酒/微博

話說噚日有位來自河北嘅網友就upload咗兩張強國Elsa像嘅相上微博,估唔到呢兩張post唔夠一日就已經有超過二萬個share!大家睇下,強國Elsa就是強,連對眼都大對過人,眼神楚楚可憐得嚟又帶幾分令人想打7佢嘅感覺~

圖片來源:江離濁酒/微博

再睇真啲,真係神還原!i mean係神還原咗蛇精男個樣呀!!!

圖片來源:劉梓晨的唯一私人小號

而蛇精男知道之後,仲叫大家去排隊搵「晨寶寶」合照?~(留意返,雖然有傳聞話呢個Elsa像喺迪迪尼入面,但原po其實係冇提過喺邊嘅。)

圖片來源:劉梓晨的唯一私人小號

btw,雖然呢位強國elsa公主已經好努力咁向蛇精男學習,毛毛都表示欽敬,但毛毛覺得唯一美中不足嘅係……個下巴未夠尖囉。

圖片來源:江離濁酒/微博

你都係扭曲下空間先啦!

 

圖片及資料來源:江離濁酒/微博劉梓晨的唯一私人小號

回帶:【嚇死人咩】白雪公主咁樣樣

又回帶:【嚇死人咩2.0】強國柯南咁樣樣

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved