【找亮點】晾衫晾到好似支鯉魚旗咁你都算勁咯

香港土地問題嚴重,就算真係咁好彩畀你上到樓,間屋鼻SSS咁細間,想話晾件衫都冇位呀!夠位晾咩?件衫又會因為唔通風搞到成世都唔乾,所以咪搞到一街都係床單呀外套呀咁囉。

圖片來源:讀者來圖
圖片來源:Choco Cheng

有台灣網民都遇到同一個問題,不過佢就好叻叻豬咁用科技解決咗問題呀!啲衫乾唔切咩?咪直接套落部風扇度吹乾佢囉!乾衣機咩嚟㗎?食得㗎?

圖片來源:dcard

望住件衫飄下飄下,就好似見到日本嘅鯉魚旗隨風飄揚咁,即刻有種好似置身於日本嘅感覺,你都咪話唔relax呀。

圖片來源:dcard

不過個網友post完呢張相上網之後,好快就畀其他摩擦力很強嘅網友發現,咦喂後面個男仔係度上緊咩網呀下?

圖片來源:dcard

唉,睇嚟土地問題已經蔓延到去台灣喇,諗諗下毛毛打丁嗰陣有得關門,原來已經好幸福㗎喇嗚嗚(雖然老母成日撞門入嚟。55。)

 

圖片來源、資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved