【你聽我解釋先啦】真係畀塊中藥膏布玩死!個個都以為我瀨sss……

行行下街跌嘢係好平常嘅事,好似呢個台灣網民咁,排隊嗰陣突然間feel到自己條褲震咗兩震,再擰轉頭望一望,就發覺自己……原來跌咗呢啲嘢?!

圖片來源:tp6fu6fu6/ptt

哪兒來的sss呀喂?呢個形狀、呢個色澤……先生睇嚟你腸胃唔係咁好喎!不過呢個網民就講返,話呢啲笨唔係sss,只係佢貼咗塊中藥膏布喺條腰度,啲藥材又咁啱乾咗,又咁啱跌咗落地畀全世界睇到之嘛!

圖片來源:tp6fu6fu6/ptt

係就係7咗啲,之不過古乳有暈,7到盡頭便是型!只要你覺得自己冇問題,咁就冇問題㗎喇!唔信你睇下呢位人兄,直頭光明正大咁話畀人知佢啱啱開完大,幾有勇氣呀!如果你唔夠廁紙嘅話仲可以問佢借幾格嚟使?喎!

圖片來源:Jackie Lam
圖片來源:Jackie Lam

老老竇竇,其實跌sss咋嘛,又唔係成條橫丫腸跌出嚟,幾咁閒!我哋香港人日日睇住啲強國人跌sss,遍地黃金咁樣樣,驚都未驚過啦!

 

圖片來源、資料來源:tp6fu6fu6/ptt

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved