寸爆IG女神個超強網民真身出現了:看來大家對網美的怨氣真的很強

最近毛毛成日都狂轆挨豬女神有咩新post,搞到冇晒心機扮工呀……唔好誤會毛毛掛住睇女仔呀,其實係想睇下面啲世紀神回覆咋!之前咪同大家開心些牙過,台灣有個神人成日留啲好精警嘅comment畀挨豬女神嘅,佢嘅真身終於出現鳥!

圖片來源:dcard

世紀神人個挨豬account係「ruinbeaches」(拜倫祥),好可惜已經畀班方丈report到停用咗,唉,希望佢快啲東山再起啦!

圖片來源:instagram

圖片來源:instagram

神人同大家分享點解最初會開呢個account,佢話見有唔少挨豬女神圖文不符,但又可以吸引到一班fan屎莫名其妙咁盲讚喎,所以就開呢個account講下真心得嚟又唔mean嘅說話喇。

圖片來源:dcard

神人話,試過有啲女神會要求佢del post,不過佢「想del就del,唔想del就唔del」,不知幾有性格。

圖片來源:dcard

又唔係個個挨豬女神都咁方丈,郁啲就嬲嬲豬嘅~神人話都試過有女神同佢做朋友,傾下偈㗎,不過就只限於網友關係啫。

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

其實神人儲落嘅fan屎都唔會少得過啲所謂女神囉!起碼毛毛就係其中一個!班fan屎仲會好勤力投稿畀神人,等佢去關心下班女神?!甚至會有fan屎開埋喺自己挨豬大大隻字寫埋「我視拜倫祥為神」,同埋用hashtag引佢注意㗎!

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

最後,呢位超強網民話其實一切都係「無心插柳柳橙汁」,見到其他類似account留言關心女神,只要唔係人身攻擊或者謾罵,都會樂觀其成。嗚呀,好似佢咁幽默又有性格嘅女仔真係好少有,毛毛話佢先係堅・女神囉!

 

 

封面圖片、資料來源連結:dcard

一定要睇:【世紀神回覆】台灣網民日日留言畀IG女神講呢啲

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved