【網民實測】打完丁丁儲起佢一段日子會變成點樣樣?

而家個個都話要「贏在身寸米青前」,用呢一瞬即逝嘅咩即毛文嚟決定小朋友嘅一生,可想而知呢一刻有幾重要啦。而剎那高潮為我哋帶嚟嘅禮物咁神聖,又點可以求求其其就付諸堆填呢?

圖片來源:dcard

台灣有個充滿識見嘅網民就明白涓滴當中班子子孫孫有幾重要,做咗個小小實驗,就係將珍貴嘅精華射落個膠樽度儲起佢喇。

時間一日一日咁過,佢某日執房嘅時候先赫然發現慘被遺忘喺房間角落嘅千萬子孫,拎起個樽睇下,蝌蚪仔始終都冇長大成青蛙,但就變咗混混濁濁嘅泥黃色…… 佢仲鼓起勇氣打開個蓋同班子孫打招呼,即刻有一陣好重嘅死魚魚腥味加悶住嘅潮濕味撲鼻而嚟!

​圖片來源:imgur

少年,唔好以為用紙巾抹走班子子孫孫就咩事都冇呀,如果擺佢哋喺度一個月,就算唔變青蛙都會生菇㗎!唔想咁生氣勃勃,就記得好好安置你嘅精華喇!

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:dcardimgur

睇埋:【生氣勃勃】都叫你打完丁要掉紙巾啦 而家生菇喇!

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved