【PPAP送分題】今次仲唔畀我搵到一題係我識答嘅?!

眾所9知,早排首洗腦歌《PPAP》唱到街知巷聞,唔少名人明星都爭住拍片唱cover,就連毛毛嘅女神舒淇bb都唔例外,一樣中咗《PPAP》嘅毒。雖然呢首洗腦歌就唔係講咗啲咩大道理,但起碼呢首歌可以令大家考試嗰陣攞多1分吖!

是咁的,話說最近有台灣網民就post咗自己份英文試卷嘅送分題出嚟,仲話「終於有我看得懂的題目了」?,原來呢條所謂嘅送分題就係問《PPAP》嘅歌詞呀!I have a pen~I have an apple~好彩呢位網民有畀《PPAP》洗腦啫,如果唔係就蝕咗1分㗎喇。

圖片來源:爆廢公社

btw,雖然係人都知係填「pen」、「apple」同「apple pen」,但apple pen個a字好似要大階喎……嗯,冇咩嘅話,毛毛都係出返去做嘢先。

 

資料來源:爆廢公社

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved