【傻傻分不清】點解我會當咗個茶包係暖包咁拎出街

等咗咁耐,冬天終於嚟喇!天氣咁凍就梗係袋返個暖包喺身㗎啦,開講都有話「揸實暖包,就永冇甩拖」吖嘛!而呢位日本網民都唔例外,臨出門口都袋返個暖包傍身喎~

圖片來源:motosuke516/twitter

不過話時話,明明平時啲暖包揸幾揸就識發熱㗎,點解呢個暖包揸咁耐都仲係咁凍嘅?唔通個暖包係假貨嚟?之但係佢又冇爆炸吖,而且聞落仲有陣陣茶葉嘅香味?……嗯!冇錯,因為呢個真係一個茶包嚟……

原來呢位網民一直都當咗個茶包係暖包咁拎出街呀!

圖片來源:motosuke516/twitter

btw,講到「傻傻分不清」呢家嘢,呢位台灣妹豬先佼佼者~事關佢竟然當咗個防烏蠅罩係遮咁拎出街用呀!

圖片來源:紋君‬/‎爆廢公社二館‬

其實樂觀啲睇,唔小心當咗茶包係暖包咁用又點喎?最多咪唔暖。起碼呢位網民唔係調返轉將暖包當咗係茶包咁用吖~如果唔係,到時飲咗成杯暖包水先發現就gg了。

 

資料來源:motosuke516/twitter紋君‬/‎爆廢公社二館‬

回帶:呀!點解會拎錯咗個防烏蠅罩出街㗎!

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved