【士多啤梨惹的禍】日本網民話呢款Snoopy冬甩似患皮膚病?

三日唔埋兩日就會喺網上見到網民投訴貨不對辦乜乜乜嘅post。吖,毛毛以為淨係理想與現實不相符嘅先會畀人插啫,點知原來而家連符合商品說明條例嘅都會畀網民負評㗎喎……

圖片來源:Mister Donut

話說,日本Mister Donut早前就推出咗以Snoopy為造型嘅冬甩,分別有原味同士多啤梨味兩款,每款都只係賣183円,即係大約12蚊港紙。本身對一個Snoopy fans嚟講,食到Snoopy造型冬甩真係幾開心仔嘅,不過有網民見到實物之後,就話隻士多啤梨味Snoopy十足十患咗嚴重皮膚病咁喎!

圖片來源:honeoyaji/twitter

唔講由自可,一講又真係……唉,你咁樣樣講出嚟,叫其他Snoopy fans以後仲點面對呢件冬甩啫?

不過計毛毛話,唔通人哋特登出隻患咗皮膚病嘅Snoopy冬甩出嚟考驗大家對Snoopy嘅喜愛程度又要話你知咩?嗱嗱嗱,唔係見到Snoopy唔夠cute就唔鍾意佢下話?再講吖,其實今時今日要搵件理想與現實相符嘅商品已經好難,而家有得你食咪算係咁囉,係咪~

 

資料來源:Mister Donuthoneoyaji/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved