【估你唔到】想還原《夏日大作戰》場景嘅關鍵就喺條雪條度?

Lowcostcosplay大家就睇得多,咁大家又知唔知其實Lowcostcosplay嘅精粹喺邊呢?嗱,Lowcostcosplay嘅精粹之唔係在於要考驗coser發揮佢哋嘅想像力,將啲嘢由冇變有囉!

圖片來源:《夏日大作戰》截圖

就好似呢位日本Lowcostcosplay達人咁,話說佢就想還原呢個日本動畫《夏日大作戰》嘅場景啦,之不過大家都睇到男主角小磯健二個人擘得幾咁大先得㗎,就算係《十兄弟》入面個大口九把口都冇咁大,就算有呀,個口形都唔似啦……到底要點做先可以完美還原呢個場景呢?呢位日本Lowcostcosplay達人就諗到用雪條嘞!

圖片來源:tky888tky/twitter

雪條?係呀,你冇聽錯,毛毛都冇講錯,係雪條呀,而且仲要係脆皮嗰隻?!

圖片來源:tky888tky/twitter

大家睇下,只要咬開條脆皮雪條嘅其中一忽,咁睇落咪同小磯健二個嘴一模一樣囉!三次元變二次元又得,用埋珠仔扮汗水都得,得咗!

 

 

 

 

資料來源:tky888tky/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved