【位唔是咁上的】強國女主播直播用黃鱔自慰

以前個年代就話要又有才華又有台型先做到明星啫,而家用電腦同手機開live咁方便,人人都可以捧紅自己,做網絡紅人啦~香港就興KOL呀、挨豬女神呀、YouTuber呀咁,強國就興「女主播」喇,不過唔係正正經經報新聞嗰啲,而係露得就露嗰啲呀……

圖片來源:微博

平時我哋見開嘅KOL多數都係賺廣告費吖,不過強國呢啲網絡主播搵銀嘅方式就直接得多喇,佢哋開live嘅時候,觀眾可以畀錢當係鼓勵嘅,如果唔係點會有咁多女女上網表演著比堅尼呀、跳熱舞咁呢~最近,竟然有個叫琪琪嘅女主播用「直播用黃鱔自慰」呢招吸hit rate呀! 

圖片來源:微博

圖片來源:微博

喺片段入面,琪琪除晒衫坐喺床上面,用幾個套套笠住條生勾勾嘅黃鱔,之後就直接塞入自己度開始自慰……雖然呢幾張cap圖已經打晒厚格,不過隔住個mon都好似有陣腥臭味飄緊出嚟咁……事後網上有消息話佢因為拎唔返條鱔出嚟而身亡,不過後來都有傳佢入咗醫院做手術。

圖片來源:電影《這個夏天有異性》截圖

講到呢度,毛毛真係覺得好慘、好可憐呀……條黃鱔!位唔是咁上的呀大佬,你係咪想大家都變晒阿Sa咁嘅樣先安樂呀!

 

 

封面圖片、資料來源連結:比特網

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved