【好人好事】租單車老闆勁細心免費教埋小妹妹點踩

話咁快就嚟到著短袖衫嘅季節喇,又未去到30幾度熱到溶,Come On!唔係唔出去戶外郁動下呀嘛!夏天就嚟到㗎喇,冬天嗰陣又掛住打邊爐以為來日方長,食到肥晒,而家仲唔做運動keep fit想等到幾時先?租架單車一邊踩踩踩一邊享受下涼風,真係幾爽㗎!

圖片來源:感謝網民Ringo Ng同意轉載

話說爸爸Ringo早幾日放連假嘅時候,就帶埋囡囡去柴灣租單車喇,本來囡囡就唔係好識踩,要用輔助轆先踩到嘅,點知一個感人嘅故事就咁誕生喇!

圖片來源:感謝網民Ringo Ng同意轉載

相入面打大赤肋嗰位咪就係單車舖老闆囉,佢問阿女想唔想學踩單車,知道阿女有心學,佢都有心教,於是就好細心好有耐性咁慢慢教阿女踩單車喇!呢啲唔凍唔熱嘅季節,仲要撞啱假期,單車舖實生意興隆啦,估唔到老闆都肯花時間免費教學呀下~

圖片來源:感謝網民Ringo Ng同意轉載

最後,喺老闆耐心教導之下,囡囡只係用咗半個鐘就學識點踩單車喇,聽其他網民講,呢位老闆都教識過唔少細路哥踩單車㗎啵,咁有人情味嘅舖頭,而家好少有喇,唔知老闆肯唔肯教大朋友呢,毛毛都想學呀!

 

封面圖片、資料來源連結: 柴灣人柴灣事

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved