【專業啲】兩兄弟錫錫 畀台灣反同團體夾硬講成同志?

上星期台灣司法院釋憲,制定法例保障同性婚姻,令台灣成為亞洲第一個保障同志婚姻權利嘅地方,唔少人都認為係好事,大叫「愛是平等」。不過凡事都有人贊成有人反對嘅,反對同性婚姻嘅團體「下一代幸福聯盟」就開記者會,提出要全民公投,睇下大家同唔同意婚姻應該有性別限制喇。

圖片來源:中時電子報

記者會梗係唔少得口號同紙牌啦,其中一張影住兩個男仔攬住錫錫嘅相,就引起好大爭議喇。相上面寫住「各位親愛的家長們:您能接受同志教育進入校園嗎?」,似乎暗示相入面兩個小朋友受到同志教育影響而成為同志。

圖片來源:Charlie Rao

圖片來源:Charlie Rao

不過呢,原來圖中兩個小朋友根本唔係同志,而係兩兄弟嚟!小朋友未必識得好似大人咁將身邊人分親疏level,淨係會用最直接嘅方法去表達情感,幼稚園嗰陣女仔男仔拖住手唔通就係拍拖咩,更何況呢對係兩兄弟,攬住對方錫錫都好正常吖。

圖片來源:Charlie Rao

呢兩兄弟嘅媽咪喺Facebook出聲明,話自己從來都冇喺相度加任何字,亦都好不滿「下一代幸福聯盟」偷用張相,拉到政治議題上面。雖然毛毛擺明係撐同志,不過每個人對同一件事都有正反立場,呢樣係無可避免嘅。但係,夾硬話兩兄分錫錫就係同志,又差咁啲專業喎。

 

 

封面圖片、資料來源連結:中時電子報Charlie Rao

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved