【影都冇】強國中學畢業相 原來啲老師係Key上去㗎?

畢業相嚟講,最緊要就係齊人。除咗同學仔要齊,平時盡心盡力教導學生嘅老師們都當然要齊齊整整啦!之不過,你哋就話un un腳影一陣搞掂啫,但老師們一個教咁多班,要佢哋同晒咁多班同學仔影相咪分分鐘影到連簿都冇時間改?

哦,想既方便又快捷啫下話?key圖咪得囉⋯⋯

圖片來源:四川高校新鮮事兒/微博

是咁的,話說最近網上流傳咗一張來自四川成都市龍泉中學嘅畢業相,唔少網民見到呢張相都話張相好靈異咁喎⋯⋯大家睇下,坐喺最前排嘅老師真係個個對腳下面都冇影㗎!嘩嘩嘩,日光日白坐喺室外影相都冇影,仲猛過元朗達德喎老友!

圖片來源:四川高校新鮮事兒/微博

唔止咁,坐喺最前排嘅老師除咗對腳冇影之外,個身同啲衫褲鞋襪嘅線條亦都出奇地平滑,直頭好似用photoshop key上去咁?!唔通呢堆老師全部都係key上去嘅?

圖片來源:四川高校新鮮事兒/微博

圖片來源:四川高校新鮮事兒/微博

網上就有篇疑似係同學仔爆料嘅文章話,原來一眾老師只係同咗「偉大的」一班同五班影相,而其他班別嘅畢業相都係就咁key圖喎!呢位同學仔仲話:「每當回憶起高中的三年時光,再看看這些P得如此隨意的畢業照,我不知道會是怎樣的心情。」

any肥,雖然呢間中學就冇回應張畢業相有冇經過加工,但計毛毛話,其實就算啲老師真係key上去又點吖?樂觀啲睇,起碼你身邊嘅同學仔都唔係key上去吖……55。

 

 

 

資料來源:四川高校新鮮事兒/微博

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved