【傻傻分不清】8歲女子足球員畀人DQ只係因為望落太似男仔?

毛毛記得睇過一套戲,話個女仔好鍾意踢足球,所以就扮男仔冒認埋阿哥個身份,入男子足球隊度踢波喇。不過現實中又點會有啲咁嘅情節吖,就算個樣幾男仔都好,真的假不了,始終都係女仔嚟嘅~

圖片來源:WOWT News

但係呢個8歲嘅妹妹Mili就慘喇,人哋只係頭髮剪短啲啫,就成日畀人當係男仔。唉~人哋剪短頭髮先方便踢波㗎嘛。咪睇Mili人仔細細,因為佢踢波好有天份,所以8歲就已經跳級同成班11歲嘅球員出去打比賽㗎喇!

圖片來源:Buzzfeed

呢個足球小女將咁犀利,一定前途無可限量啦!本來係嘅⋯⋯話說佢哋球隊最近比賽打到入決賽嗰陣,居然畀人突然DQ咗呀!而DQ嘅原因,居然係話Mili係男仔,唔可以打女子足球賽喎!

有有搞錯呀?就算個樣點似男仔,Mili始終都係女仔嚟㗎喎,就算懷疑佢係男仔,都冇理由DQ晒成隊㗎?搞到好似Mili累晒全隊咁,你過唔過意得去呀?

圖片來源:WOWT News

Mili屋企人仲要拎埋保險卡出嚟做證據,上面寫到明佢性別係女仔,但係主辦單位話當時主席覺得Mili係男仔,何況嗰陣又係決賽,過咗就冇得追究㗎喇⋯⋯

圖片來源:電影《少林足球》截圖

梗係啦,話明主席開到聲喎,個個都係佢啲人,你點同佢鬥呀?

圖片來源:WOWT News

圖片來源:WOWT News

古乳有暈,龍門任你擺,到件事搞大咗,官方回應竟然話係因為登記嗰度打錯Mili性別喎。喂阿哥,咁人哋都即刻show咗保險卡同醫生紙證明佢係女仔啦,但係你睇都唔睇就DQ人喎!

圖片來源:MiaHamm/twitter

圖片來源:abbywambach/Instagram

好彩Mili妹妹都唔係孤單一個,有女子足球球星同教練都喺個人Twitter同Ig聲援同鼓勵佢,叫佢唔好放棄,仲邀請佢參加活動?。

圖片來源:Buzzfeed

Mili又點會咁易放棄吖,睇佢自己畫嘅呢幅畫就知啦,最重要嘅係佢知道今次球隊畀人DQ唔係佢嘅錯,就算望落似男仔又點喎,做自己覺得舒服就得啦!

 

封面圖片及資料來源:BuzzfeedWOWT NewsMiaHamm/twitterabbywambach/Instagram、電影《少林足球》截圖

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved