【有創意我鍾意】黐老竇張相落公仔度 原來係為咗安撫狗狗?

有養寵物嘅人就知,有時養寵物真係好似多咗個仔女咁㗎,特別係啲好嗲嘅貓貓狗狗,一見唔到主人就冇晒心機,仲會扭計唔肯食嘢,真係擔心死主人喇!

圖片來源:the Dodo

咪以為得人類先有分離焦慮症,其實貓貓狗狗都有㗎,例如呢隻狗Millie咁,一見唔到主人就會好Down,搞到茶飯不思咁㗎喇!但係主人要出去工幹,又唔可以帶埋你去,咁點算呀?

圖片來源:the Dodo

主人個女試過叫老竇打電話返嚟,諗住開Speaker畀Millie聽下主人把聲可以慰藉下佢相思之苦啦。點知反而搞到Millie仲Sad咗呀!

阿女諗到頭都爆埋,終於畀佢諗到,人寂寞就可以攬個吹氣公仔,咁幫狗狗整個人型公仔咁咪得囉~於是阿女就將老竇個樣印出嚟,跟手黐落啲舊公仔度喇!

圖片來源:the Dodo

呃⋯⋯大佬,黐還黐吖,唔好揀個咁挑逗嘅樣得嘛?你仲要黐落派大星度搞到老竇露咁多點,你叫老竇以後點見人喎⋯⋯

圖片來源:the Dodo

雖然啲公仔係粗製濫造咗啲,但係Millie又真係粗粗地用住先,仲用得好冧咁?啵。咁就得啦~最緊要都係用家滿意啫。

圖片來源:the Dodo

見到Millie開心返,主人兩父女就安樂晒喇~如果你哋嘅BB或者寵物有分離焦慮都不妨可以試下呢個方法啵!

 

 

 

封面圖片及資料來源:the Dodo

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved