【阿媽你好嘢】將棵樹剪做老公同阿仔個樣係咩玩法?

剪草呢家嘢真係唔可以睇小㗎,話晒同頭髮一樣,剪完冇咁快生得返㗎嘛,如果剪7咗,每個見到嘅人都會恥笑你㗎⋯⋯

圖片來源:每日郵報

所以自己剪草啲人真係好有勇氣㗎,嗱嗱嗱,你諗咗去邊呀,毛毛講緊修剪花園啲草咋。將啲矮啲嘅灌木同樹剪做唔同形狀都唔係咩新奇事啦,

不過剪到咁樣樣你又見過未先?

圖片來源:每日郵報

做咩成副人樣咁嘅喂!唔通係咩不思議事件?但係連眼鏡都整埋,咁就肯肯定係人為㗎啦!

圖片來源:每日郵報

原來幕後剪刀手就係……屋主個老婆呀!佢有個嗜好,就係將花園入面啲灌木,剪成唔同形狀,特別就係剪成佢嘅家人咁,睇下嗰個光滑嘅頭頂,寧舍有老公嘅神髓㗎。

圖片來源:

圖片來源:每日郵報

女屋主唔止剪咗佢老公,仲剪埋個仔呀!係剪咗阿仔個樣喺個花園度咁啫~鼻高高,頭髪又豎起晒咁,又幾似喎~不過硬係爭咁啲嘢咁⋯⋯加返副眼鏡就Perfect池喇。

圖片來源:每日郵報

似人樣到狗仔同主人都要停低望兩眼兼影個相打卡呀,啲親戚嚟探佢哋肯肯定好易搵啫~只要女屋主同佢哋講「見唔見呀?有我衰佬個樣喺出面嗰間屋就係喇!」,搵屋完全冇難度呀!

圖片來源:每日郵報

呢位阿媽咁犀利,唔通跟過啲咩師傅學嘢?

圖片來源:電影《幻海奇緣》截圖

唔通人哋師承鉸剪手又要話過你知咩。唔該師傅可唔可以順手修修毛毛啲頭毛呀?

 

封面圖片及資料來源:每日郵報、電影《幻海奇緣》截圖

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved