節目重溫
細路做嘢唔使你教

毛記電視首個兒童節目!
一個畀大人學嘢嘅兒童節目 
羅若OFF會搵嚟一班智者(細路)
解決一啲大人都解決唔到嘅問題
一於《細路做嘢唔洗你教》!

最近我睇到單新聞
就話學界辯論比賽嘅辯題好偏頗
牽涉太多政治喎,既然係咁,等我羅若Off問下啲學生,辯題講政治有無問題先?
十歲嘅阿Lance
逢星期五都有覺唔瞓,
晨早流流拎住塊牌教人環保呀
最近澳洲山火咁好嚴重
好似同氣候有關呀
我 羅若Off 今日就要請教下佢先 Fridays for Future Hong Kong
我哋大人每逢新一年都會為自己訂立目標嘅,而依啲目標多數都係做唔到嘅,所以呢我就要嚟問下班小朋友要完成個目標係咪真係咁難呢?
依半年相信大家都一定好難捱
聖誕本應係一個普天同慶嘅日子
但依家都唔知點樣開心啦
所以今日我羅若Off搵嚟一班聖誕矮人教下我
點樣可以開心翻小小,放鬆啲啲啦
小朋友慶祝萬聖節都會食吓糖,同扮鬼扮馬咁,但其實啲細路又知唔知鬼係咩呢?
最近因為一條智慧燈柱,令大家好擔心香港會好似大陸某啲城市咁,係唔知情嘅情況下,一舉一動都會被人監視,私隱亦受到侵犯,但係同時亦有人覺得無問題,唔明點解有啲人會咁大反應。

所以今日就搵嚟一班細路,睇下如果佢哋突然知道自己被人監視,會有咩反應啦!

最近黃大仙唔單止香火鼎盛,仲煙火鼎盛,因為啲催淚彈吖嘛,所以我就決定今日去探一探佢,我仲搵嚟兩位小朋友一齊幫香港求下籤,祈個福。
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved