識睇新聞,一定係睇標題
12

毛孩愛國愛黨乃係人所共知嘅事,不過偷偷地話你知,其實我另外仲效忠緊一個黨,就係標題黨嘞!殊~ 唔好話畀人知呀!

來源:青年報

同志們,辛苦了!不過咁,瀨得共就預咗賣Seafood啦,係冇諗過連紀念活動都要賣身啫陰公豬,呢啲先至叫做忍辱負重㗎嘛!

來源:頭條日報

加大便呢家嘢我自己嚟咪得囉,唔使咁客氣!何況我都上唔到車,加幾大,關我7事咩?

來源:都巿日報阿副會長話聆聽各方意見,果然好民主,唔會聽完即飛啩? 

來源:網絡圖片

睇完啲咁勵志啟發性嘅標題,真係會令人熱血沸騰,深受滾動!而呢個題就啟發咗毛孩9衝去事發現場,點知發現獅子山下體得一堆石,血都唔多滴!佢欺騙咗我嘅感情囉,嗚嗚!

識睇新聞,一定係睇標題
12

來源:東方日報

告個女友疏忽照顧男友啦,而家唔止係hehe,係亂倫㖭喎(好似係)!

來源:蘋果日報

唔該注意返啲衛生,臭到要送院真係好嚴重!我隔住個mon都聞到陣味呀頂!

來源:文匯報

呢個膠流好有深度,又前又後,同你漫遊肛門江門,我都有少少性趣,唔知可以喺邊度入呢?我指入會。

來源:文匯報

後繼有人?究竟呢支江交棒後面仲有幾多人呀呀呀?文匯記者反了!反了!居然喺頭版爆料揭露黨嘅私事?果然係新聞自由凌駕於一切!

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved