【港女識食】日本雪糕雲

柏豪BB最近拍咗個M巾廣告,成為劃時代跨性別嘅M巾男神,毛毛豬我真係好鍾意好鍾意呀(心心眼),望住張poster,我諗起棉花糖呀呀呀!拿拿聲捉埋隻毛孩陪毛毛豬去食棉花糖雪糕先。

圖片來源:周柏豪Facebook

呢間舖有好多特色嘅雪糕,不過毛毛豬鍾情棉花糖嘛,於是叫咗「森之樹林」,盛惠$38,都唔算好貴啫(毛孩:都唔係你俾錢......嗚呀!)。雪糕上面大大舊棉花糖,成件事好Fancy好夢幻!至於雪糕就係抹茶味,仲可以揀宇治或者特濃。毛毛豬揀咗宇治都已經好濃味,重口味或者抹茶控嘅可以試下特濃㗎!

各位單身嘅朋友仔都唔使擔心!毛毛豬幫你諗埋啦!去到買杯雪糕,再扮柏豪BB咁揸住影張相,up上FB同IG,班囡囡仲唔即刻叫你帶佢去食咩!(不過都係嗰句,首先你要有女仔Fd子……)你睇呢隻毛孩~(嗱,唔是我迫佢影㗎。)

有柏豪BB睇住毛毛豬,以後就算血流成河都可以食雪糕嚕。

 

餐廳資料:
Tokyo Secret
地址:尖沙咀加連威老道52號C地下(利時廣場對面)
電話:6737 2431

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved