【40萬求婚】令大量港女心理不平衡

早兩日,有位叫Victor嘅男生要向「已經同佢影咗婚紗相」嘅女仔Stephanie BB求婚,因為Victor好怕Stephanie只係肯同佢影婚紗相,所以決定豪使40萬,又買15萬鑽戒,又搵直升機咁……只係希望BB講句「Yes艾Do」。點知,呢件事令到好多港女心理不平衡……大家睇下……

以下係一個剛為人妻嘅女生Facebook Status,話說佢老公問佢點睇40萬求婚單嘢。唉,呢啲咪……自己攞屎上身囉。

古語有云:「愛到分離仍是愛,柒到盡頭便是型!」柒?我都想柒下呀喂!

我勸所有港男,短期內絕對唔可以再提呢單嘢!因為而家呢單嘢已經搞彎晒啲規矩!我哋要以平常心咁過呢段日子,每次有港女問起,你都只可以話冇咩意見,然後即刻再話「不如同你去食好嘢吖」為藉口逃避……

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved