【姊妹毛】男友掛住打機,唔罰下佢唔得!

毛毛豬個男友仔話過,明明係生日,點解我要迫佢同我食大餐慶祝,而唔係返屋企同媽咪慶祝,多謝媽咪生我出嚟!毛毛豬聽到真係好嬲囉,嗰日係你女友我生日呀,你又唔使同我慶祝下咩?唔係我出世你邊會有個咁好嘅女朋友!

圖片來源:刑小喬/香港討論區

有姊妹都喺討論區度呻,話暗示咗好多次,佢仔仔都唔記得佢幾時生日,仲掛住玩手機連望都唔望佢,激到佢勁嬲豬!

圖片來源:刑小喬/香港討論區

圖片來源:刑小喬/香港討論區佢上到男友屋企,男友都竟然掛住打機,完全唔理佢!比著毛毛豬實好悶好hurt囉,唔通打機都吸引過攬下個女朋友仔咩?最後個姊妹就好狠心咁一個click,就del晒佢仔仔喺game入面啲唔知咩寶物!毛毛豬聽到都爽呀,唔記得女友生日已經係死罪,仲要掛住打機呀嗱!罪加十等!

其實唔止呢兩樣嘢會激嬲女朋友嘅,唔想有比案中男主角更淒慘嘅下場,就自己留意返喇,唔好話毛毛豬唔教精你班港男呀!

不過有時呢,其實男朋友做咩,女朋友都係會搵到位嬲嘅,做得人男朋友,預咗啦~

 

封面圖片、資料來源:刑小喬/香港討論區

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved