【好環保呀】強國劇用杞子當血漿穿晒崩

有時收工想開電視輕鬆下,點知又得長命台同是是旦旦嘅大台,都唔知有咩好睇,不如投入祖國嘅懷抱,睇下強國劇啦!

圖片來源:youku

係人都知強國劇集,特別係古裝劇呀,啲佈景同道具出晒名製作認真。最近有套武俠劇《五鼠鬧東京》就打破傳統,開創用環保道具嘅先河!

圖片來源:《五鼠鬧東京》截圖

話明係武俠劇,打打殺殺,流血鏡頭就在所難免啦,通常都係用假血漿扮血嘅,唔通真係打到流血咩傻豬~而呢套神劇,就突破性咁放棄假血漿呀!吖呢一幕個鬍鬚佬拎住把劍起勢咁插插插個女人,個心口,係咁灑上嚟啲紅色嘢咩嚟嘅呢?

圖片來源:yule.izhufu.net

睇真啲,_你個街,杞子嚟嘅喂?!又幾環保喎,話唔定呢套劇表面上係打嚟打去嘅武俠劇,實際上係養生食療劇,透過打鬥場面,強行教大家點食好啲喎?

​圖片來源:陳曉/微博

之後陳曉(而我不知道陳曉是誰…OK,個男主角呀)都喺微博post相話自己七竅流血。嗯嗯,話明七竅,毛毛數嚟數去都係得三竅咋啵~說好的鼻同耳仔呢?唔好自抽都穿崩先得㗎嘛~

 

 

 

封面圖片來源:《五鼠鬧東京》截圖

資料來源:陳曉/微博

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved