【真人版龍貓】小姐你把遮幾特別咁喎!

世事往往就係咁無奈,你今日有睇天氣報告,特登帶把遮先出街咩,佢又鬼死咁好天呀,你袋咗把遮幾日,心入面暗鬧佢「挑!都冇料到嘅!」,一擺返低把遮呢,佢就即刻落場狗屎你嘆!遇到咁嘅情況都咪話唔狠狽呀,靚仔雨中狂奔咪MV feel囉,你呀……咪傻仔咁款囉。

圖片來源: 張肇庭/爆廢公社

之前有台灣網友驚見餐廳出面有塊新鮮嘅大葉(好似叫姑婆芋)放咗喺遮架上面,周圍問人是咪龍貓漏低咗呀!

圖片來源:PTT

過咗咁耐,謎底終於揭開喇!原來把遮其實係呢個妹豬漏低㗎!喂小姐,你把遮又幾特別喎!是咪咩潮牌別注版咁呀?

圖片來源:PTT

呢把綠色大遮真係好有田園feel,妹豬你細細個就已經明白到歸園田居嘅詩意,真係難得呀。

圖片來源:PTT
毛毛開頭以為拎住呢把咁潮嘅大遮出街實唔會同人撞,可以傲視潮童界啦,點知轉個頭又見到另一個阿叔都拎住把同款大葉遮!OMG,這就是unbelievable的fashion!睇嚟大葉遮已經成為潮流指標,毛毛都係快啲去搵龍貓借返把先得!

 

 

封面圖片、資料來源:PTT

回帶:【失物認領】龍貓你漏低咗塊葉呀喂

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved