【獨樂樂】老公突然去唔到度蜜月 惟有自己一個影放閃相啦

雖然話去旅行嗰陣狂影相曬命呃like是常識,不過毛毛就唔會做呢啲嘢喇。鬼咩,得一條友,影完又冇人理,影嚟托咩……之但係呢個外國女人,居然憑住佢嘅單人放閃照喺網上爆紅喎!單人都放到閃咁巴閉?教下毛毛好喎!

圖片來源:Huma Mobin

少年你太年輕了,其實佢一條友去旅行都係迫不得已㗎咋!事關佢老公個簽證臨時有問題,搞到陪唔到老婆去希臘度蜜月!但機票錢又畀咗,酒店又book埋,唔去好蝕㗎嘛!於是呢個女人就一個人踏上這無盡旅途喇!

圖片來源:Huma Mobin
圖片來源:Huma Mobin冇老公喺身邊陪住自己,咪惟有攬住空氣先囉!有空氣感瀏海,唔通唔可以有空氣感老公㗎咩,嗚呀!

圖片來源:Huma Mobin
圖片來源:Huma Mobin

不過老老竇竇,其實呢樣嘢毛毛都一直做緊啦!係呀,我日日都帶住我個左手女朋友返工放工食飯上網瞓覺㗎,係爭在冇影放閃相咋嘛。55。

 

圖片來源、資料來源:Huma Mobin

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved