【一地玻璃】日本可信旅客計畫冇中國份?

廢青們有福鳥!事關港人最愛嘅日本最近推出咗個「可信旅客計畫」,由11月開始,只要你符合資格又登記埋,就可以用電子通道光速入境喇!即係好似我哋用開嘅E道咁呀!

圖片來源:immi-moj.go.jp

毛毛一諗起第時可以快啲去行街掃貨食刺身食拉麵…(下刪一萬字),真係濕濕哋呀對眼。之不過咁,呢個計劃都條件多多㗎!好似要喺申請前一年至少入境日本2次啦、之前冇試過畀日本拒絕入境或者係重大犯罪同罰款等等……毛毛身為愛國分子,為咗可以用銀紙令日本貨下架,呢少少嘅條件又算得係啲咩吖!但係強國人就冇咁好彩喇,因為今次呢個計劃居然有齊晒香港、台灣同澳門,但係冇佢哋份呀陰公!

圖片來源:immi-moj.go.jp

實在太可惡喇!強國人咁支持你哋日本仔,又幫襯你哋買啲小學生書包,藥妝電器嗰啲都唔使講喇:

圖片來源:蘋果日報

之前仲有強國人拎走埋日本酒店嘅自動廁所板,呢一切都係愛嘅表現呀!

圖片來源:鳳凰網

圖片來源:鳳凰網

而家個計劃居然冇強國份,真係太過份囉!要不是強國照顧你們日本,你們早就完蛋了!唉毛毛好似聽到啲玻璃碎聲喇…嗚嗚…

 

圖片來源、資料來源:immi-moj.go.jp

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved