【找數真漢子】話過特朗普贏就直播食屎 而家咪食畀你哋睇囉!

噚日,喺美國大選結果出爐前,即係大約下晝兩點鐘左右,有位姓游嘅台灣網民就話:「如果美國大選川普當選,我網路紅人游__跳河大王就要公開直播吃大便。」而眾所9知,特朗普真係贏咗,呢位游姓網民真係要食sss啦……就喺大家都以為呢位游網民實會走數了之嘅時候,佢竟然真係直播表演食sss,仲要係即屙即食嗰隻??

圖片來源:游兆霖

嗚哇!睇住條啡色香蕉慢慢落下,真係隔住個mon都聞到陣sss味……

圖片來源:游兆霖

夠重口味/唔介意嘔返個lung廚出嚟嘅朋友仔可以睇埋片:

btw,雖然有網民質疑呢位游網民造假,嚿sss只係道具一件,不過老實講,就算嚿sss係咪假都好,起碼人哋都叫肯做下樣找數畀大家睇,都叫有誠意吖!不過咁,假如下次要玩嘅可唔可以玩sss以外嘅嘢?毛毛唔想嘔多穫蝕埋個癲嗱呀,射射。

 

資料來源:游兆霖

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved