【有道理】話明烘手機,梗係用嚟烘手機㗎啦!

喺呢個人人機不離手嘅年代,無論食飯定搭車定開大,啲人都硬係鍾意拎住部手機睇片打機上facebook嘅,有時真係分分鐘連阿媽都會拎住手機邊煲劇邊洗碗?!不過話時話,唔係部部手機都有防水功能㗎啵,萬一唔小心跣手跌咗部手機落馬桶/洗手盆咪大劑?

圖片來源:陳紀為/●【爆笑公社】●

Yo!手機濕水開唔到機咋嘛?使乜驚呀~有咗呢部烘手機咪得囉!

是咁的,話說有網友喺廁所見到有部機寫住「烘手機」三個字,於是咪拎部手機埋去烘囉……嗱,我唔係文盲,我識字㗎,呢部機寫到明係要嚟烘手機,呢部仲唔係要嚟解決手機濕水問題嘅神器?

圖片來源:Lawrence Wo/‎KL吹水站

老老77,講到直必腸嘅,早前呢位網友個女條腸咪仲直~阿媽叫佢切半梳蕉畀阿婆,點知佢就真係喺中間一嘢咁劈落去喇,手起刀落,都唔知幾俐落呀!不過咁又係嘅,又係你話切一半,咁梳蕉有7條,7係單數嚟㗎嘛,你叫阿女點樣分一半啫?唔通真係拎去榨汁咩?

係呀,烘手機咪就係烘手機,切一半咪就係切一半囉。

 

 

 

資料來源:陳紀為/●【爆笑公社】●Lawrence Wo/‎KL吹水站

睇埋:叫阿女切半梳蕉畀阿婆 點知佢就真係喺中間劈落去

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved