【毛聊小實驗】用咩嚟清潔對鞋最乾淨?

話說呢,毛毛屋企最近大裝修,要將所有嘢封晒入箱呀。無論幾想著到好似行show咁返工,都只係可以留返最百搭嗰幾件著住先咋!收得起啲衫,鞋梗係都冇得倖免啦,於是毛毛諗嚟諗去,原來只可以留返一對鞋嘅話,一定係留對百搭之王-白鞋!

白色鞋係就係易襯,不過一污糟少少,就會好似喺自己鼻頭生瘡咁礙眼、咁肉酸囉……作為一隻愛整潔嘅小白兔,點可以容許自己踩住對爛臭鞋出街呢,今日一於試下擦膠、洗甲水同埋牙膏,用邊樣嚟清潔對鞋最乾淨啦,有請毛鞋!

大家可以睇到毛毛對帆布鞋都有返咁上下歲月痕跡,帆布部份經歷風吹雨打,試過唔少方法都救唔返,不過側邊膠質部份就應該仲有得救嘅,留意鞋頭,真係污糟到喊。

 

測試一:擦膠

呢嚿笨唔係一般文具舖買到嘅擦膠,而係清潔帆布鞋專用嘅擦膠,40幾蚊粒,好多格仔舖都有得賣。

擦完之後可以明顯見到啲灰黑污漬已經畀擦膠消滅咗喇,效果唔錯!

缺點:攰啲囉,同埋擦到一地都係擦膠碎,大家記得搵張紙墊住先呀。

追加:雖然主要唔係想睇佢擦唔擦到帆布,不過都順便擦埋啦,可能對毛鞋真啲漬真係食得太深,好似冇乜效果。

 

測試二:洗甲水

用洗米水、梳打粉呢啲嚟清潔波鞋就聽得多,洗甲水都係第一次!洗甲水連指甲油都抹得走,應該ok啩?

首先滴少少落化妝棉(冇就用紙巾啦不過冇咁好抹),之後就慢慢抹~留意呀,毛毛都唔知會唔會傷波鞋㗎,驚就唔好用貴鞋嚟試,同埋淨係抹表面,小心避開邊邊位會穩陣啲。

嘩,一抹就乾淨,慳水慳力!

缺點:要忍受少少攻鼻嘅氣味,同埋冇戴膠手套就會乸到手指頭有啲乾。

 

測試三:牙膏

向上刷~向下刷~不可放任胡亂刷~用平時刷牙咁嘅牙膏份量再刷刷刷就得㗎喇,之後記得過乾淨水呀!

效果都唔錯咁啵,又唔係好嘥力,加上有牙刷幫手,連邊邊罅罅位都可以洗乾淨!

注意:記得用舊牙刷嚟洗呀下……

頭盔:毛毛每次清潔嘅力度、時間同心情有可能唔同,影響最後個效果㗎下。

總結嚟講呢,洗甲水同牙膏都又乾淨又方便,連毛鞋都話正呀!不過驚洗甲水太刺激會傷到對鞋嘅話,就用牙膏好啲喇~

 

 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved