五個你敢做唔敢認嘅核突小習慣

可能大家都對靚女了解唔深,或者根本就連同佢哋相處嘅美好機會都冇啦,成日就以為靚女放屁係香嘅,甚至連屁都唔放?!講笑咩,女神都係人,女神都有靈魂,女神都會有不為人知嘅一面㗎!其實唔止女神㗎,你同我咪一樣咁多核突小習慣~

 

慢慢欣賞黑頭貼

你估黐鼻貼最大目的就係清黑頭咩?啱咗一半啦,係清晒啲黑頭出嚟方便自己欣賞就真呀。上網睇人哋唧瘡嘅片已經覺得夠晒治癒,自己嘅黑頭,唔係唔親眼慢慢多角度細心欣賞呀?

 

大力索撩完耳仔嘅棉花棒

同欣賞黑頭貼有異味同工之妙,未聞過真係唔好話自己愛惜身體!睇住原本白雪雪嘅棉花棒入一入個耳仔窿之後,就變到黃黚黚,真係爽歪歪!一邊轉支棉花棒一邊感謝今日有大豐收之餘,當然要聞一聞,醒腦提神啦~

 

Legging著幾次先洗

無論天氣幾凍都好啦,做得女神,都要著返條短裙扮下靚嘅,最多咪加條Legging或者黑絲打底囉!日日都要著,Legging就得嗰幾條,著多兩日先洗啦。

 

食返粒牙屎 

自古以來,人誰無菜?I mean攝喺牙罅嗰條菜呀,仲唔嗱嗱聲用牙簽撩走佢?阿媽教落,食得唔好嘥,記得將牙簽上嘅菜渣a.k.a.牙屎輕輕黐落脷尖呀。

 

個頭唔油就唔洗

可能男人們都好想問到底點解女仔對洗頭有咁大畏懼,你哋有所不知喇!洗頭唔係問題,吹頭先係困難呀!吹到隻手臂攰晒、個身又熱晒,仲大汗過未沖涼,唔洗好過啦。

第一日,冇乜油,唔洗。

第二日,搽少少爽身粉即刻(睇落)唔油,唔洗。

第三日,開始出油喇,紮起咪得囉,唔洗。

第四日,開始有啲臭,戴帽咪得囉,唔洗。

第五日,唔使出門口,又避過一劫喇yeah!

 

係咪睇到打晒冷震,覺得毛毛好似日日都偷睇你嘅日常生活,知道晒你獨處時候嘅一舉一動咁呢……傻啦,我先冇偷睇呀,不過點解毛毛會知?冇呀,我唔會認我都有呢啲習慣㗎!點都唔會認㗎!

 

 

 

 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved