台灣84歲腎病婆婆挑戰連續90日出片 將快樂分享畀網民

做人最緊要係咩呀?梗係活在當下啦!嗱,好似以下呢位84歲婆婆咁學下點做YouTuber,咁咪肯肯定會每日都過得既充實又開心囉!

是咁的,話說台灣有位叫「快樂姊」嘅YouTuber。佢見自己嘅婆婆每個星期除咗洗腎之外都好似冇乜特別嘢做咁,於是佢就決定教婆婆拍片,仲幫婆婆改咗網名叫「快樂嬤」,等婆婆可以搵到新嘅人生目標同價值。

而快樂嬤當然好樂於接受呢個新挑戰啦,佢仲話自己要挑戰連續90日出片,叫大家call齊fd子一齊睇佢啲片?!喂,阿婆叫到,大家唔係唔捧場下話?

圖片來源:6YingWei快樂姊/YouTube

圖片來源:6YingWei快樂姊/YouTube

雖然快樂嬤就唔會好似平時啲YouTuber咁拍打機片、化妝教學、淘寶開箱乜乜乜呀咁,但快樂嬤啲片都好精彩㗎!一時教下網民整撚手小菜、一時拍下小遊記、一時又拍下vlog,啲內容都不知幾豐富!

圖片來源:6YingWei快樂姊/YouTube

不過咁,婆婆始終都有腎病,洗完腎再拍片會唔會攰得滯頂唔順㗎?

快樂姊就表示,雖然快樂嬤有時洗完腎再拍片都會覺得攰,但當佢知道大家鍾意睇佢拍嘅片嗰陣,佢就會好有滿足感!咁當然,假如快樂嬤真係太攰嘅時候,就算快樂嬤想拍,呢位乖孫女都一定會阻止佢啦,所以大家唔使擔心~

 

 

 

資料來源:6YingWei快樂姊/YouTube

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved