【還原素顏拳】實測卸妝App威力有幾強勁!

而家啲美肌App愈出愈強勁,唔只可以點一點就執走暗瘡、推一推就練成小蠻腰,仲可以幫你化妝,真係一App在手,人人都係女神呀!不過呢啲App淨係幫女神呃兵仔,好唔公平啫!唔使怕,而家就有個叫「Makeapp」嘅女神剋星,就算佢化到個妝幾濃,都可以還原佢素顏個樣喇!

今時今日,就咁搵啲女星相嚟睇素顏效果係未夠㗎,毛毛仲搵埋佢哋嘅堅・素顏照嚟做個對比,睇下呢個App嘅還原度有幾高,信唔信得過!

 

測試一:Emma Watson

原圖來源:The Independent

話Emma Watson係女神相信都冇乜人會反對㗎喇,不過一用卸妝App就……好彩Emma係鬼妹仔,輪廓夠晒深,都仲認得佢係邊位嘅~

圖片來源:The Independent

睇返Emma嘅堅・素顏照,好明顯成個樣精神好多啵,人哋話笑容係一個女仔最好嘅化妝品,睇嚟係真嘅。

 

測試二:Angelababy

原圖來源:China Film Insider

Angela嬰兒就算落咗妝都有個純天然下巴仔同超高嘅鼻,輪廓都夠贏呀!Btw,而家係落妝喎,做咩幫佢個嘴唇加色呀?

圖片來源:尚之潮

呢張係之前Angela嬰兒去北京醫院驗証自己有幾天然嗰陣影嘅,總之就係……好天然咁樣樣囉。

 

測試三:阿嬌

原圖來源:微博

可能原圖嘅阿嬌個妝比較濃啦,用卸妝App執完都幾大分別!不過個黑眼圈就好似假咗少少啵!

圖片來源:微博

阿嬌出咗名素顏都一樣咁靚女,你睇佢做完運動出咗身汗個樣都不知幾精靈,邊有卸妝App嗰張咁殘啫!

 

測試四:智孝

圖片來源:banila co

有人話智孝可能係韓國最後一個冇整容嘅女星,咁講梗係可能誇張咗啦,不過如果話智孝係個化濃妝定淡妝都咁好睇嘅女星,相信冇乜人會質疑呀!用卸妝App執完,都係靚女一個!

圖片來源:etidol

睇返堅・素顏照,皮膚又白又滑,其實真係想點素都得啦……

 

測試五:唐寧

圖片來源:微博

大家都睇住佢大,睇住佢咁多年都keep住童顏~呢張用卸妝App執完嘅相睇落梗係覺得怪怪地,未必可信!

圖片來源:Instagram

呢張係唐寧最近post嘅生活照,不過毛毛真係睇唔出同而家播緊套低清劇入面個唐寧有咩分別。到底點解可以十年嚟個樣都冇老過㗎?

 

總結

強行落咗妝,個樣都真係幾大對比㗎,不過女神丁圖唔可以盡信,卸妝App都一樣唔可以盡信啫!咁多位兵仔想睇下娘娘真身先決定入唔入伍嘅話,都係信佢六成好喇!

 

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved