香港正苦特約:可加可減假期機制
12

是咁的,今年係抗戰勝利70周年,成立咗66年嘅強國決定將今年嘅9月3號定做假期,熱烈地彈琴熱烈地慶賀!香港正苦一向跟黨咁貼,有假就梗係放啦,只不過訂唔訂得成毛孩就唔知喇,不過我就知正苦有前科,試過突然加假,又試過突然減假,就好似以下呢啲例子咁:

無啦啦送多日假

1981年7月29日  查理斯王子做老襯

圖片來源:路透社

當時香港仲係英國手下嘅一粒棋子,大佬有喜休息一天,做細嘅都有得跟住抖一日。不過到咗今時今日,就算「阿爺」個囡嫁人都唔關我哋啲升斗市民事啦可?

 

1986年10月22日  英女皇訪港

圖片來源:蘋果日報

嗰日係事頭婆第二次嚟香港嘅大日子,所以就有日假放!但而家如果個所謂「阿爺」要落嚟嘅話,我寧願繼續返工。

 

1999年12月31日  千年蟲入侵

圖片來源:網絡圖片

呢條蟲嘅破壞力好似仲勁過成蟲,勁到政府要特登整日假畀特定嘅機構去斬腳趾避千年蟲,只不過嗰啲特定機構嘅員工就冇咁好彩囉!

香港正苦特約:可加可減假期機制
12

無啦啦減咗日假

英女皇壽辰

圖片來源:BBC

就係呢個假期,令到好多97前嘅學生多咗兩日假,咁你知點解香港人咁鍾意英女皇啦?

 

重光紀念日

圖片來源:維基百科

本來係紀念二次大戰結束兼夾英國重新接管香港嘅,原意同嚟緊9月3號嗰個差唔多,不過而家時勢唔同,咪用抗戰勝利日代替返囉!

 

P.S.以上兩個假期係畀其他節日取代咗,大家冇放少到假嘅,可以冷靜啲。

P.P.S.以上假期都係公眾假期,淨係有得放勞工假嘅你……可以唔冷靜返,辭職啦!

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved