尋尋尋特別寵物計劃
12

香港人都好有愛心,好鍾意養寵物,不過個個養嚟養去都係貓呀,狗呀,貓呀,狗呀,貓呀,狗呀,都咪話唔悶,其實就算係貓貓狗狗都有啲別注版㗎,如果你再想有啲新玩味,都仲有好多寵寵寵物揀!下面呢幾款,睇吓你有冇性趣啦,啱嘅咪拎去養囉!

 

圖片來源:香港寵物交易區

如果佢未戒奶又要飲人奶,咁…...咦,媽呀好痛呀!好在佢而家戒咗啫,都可以考慮吓。

 

圖片來源:貓貓狗狗保護及領養區(香港)

我細細個就開始睇佢㗎喇,感情都幾深,而家見到有得養,媽,我好想養呀,佢好乖好得意,仲好叻,叻過好多人,至少唔會周圍便便要我執!

 

圖片來源:Kaman Tso

小白都幾大隻,佢食得咁挑剔,唔知是咪佢主人唔啱佢胃口,所以要離家出走,自己食物自己搵呢?

 

尋尋尋特別寵物計劃
12

圖片來源:香港寵物交易區

喂,你講到咁仲放出嚟,己所不欲,勿施於人!不過咁,一樣米養百樣人,一隻狗養一隻蝦都唔係好出奇啫!

 

圖片來源:網絡圖片

A!你又悔辱狗啦,我去愛護動物協會告你㗎!

 

睇完咁多寵物,毛孩我樣樣都唔想養,淨係想有人養我啫!有興趣嘅話,快啲pm我吖~218,5個O(唔係0,係O呀)。

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved