【完全認唔到】拎起先發現…乜隻Mo仔咁樣樣嘅喂?!

話說,最近有位台灣網民就喺機場嘅免稅店見到有迪士尼公仔賣,咁作為迪士尼嘅粉絲,梗係即刻狗衝埋去睇埋掃邊隻返屋企啦!點知就喺呢個毛文,竟然畀佢發現到有《海底奇兵》入面嗰隻Mo仔,即係一邊魚鰭特別細嗰條橙色小丑魚呀~

圖片來源:dcard

係你喇,上嚟啦!呢位網民一於將Mo仔華麗轉身!

圖片來源:dcard

說好的Mo仔呢?呢隻嘢對眼細到咁,個唇又厚到咁,睇多兩睇個嘴仲十足十狗狗個菊花咁?,你唔係同毛毛講呢隻係Mo仔嚟下話?

圖片來源:disney

明明Mo仔係咁樣樣先啱㗎嘛……唔通頭先嗰隻《海底奇兵2》嘅新角色?

圖片來源:dcard

呢位網民仲話,佢見到之後有位外國小妹妹都拎起咗呢隻有Mo仔味道又唔係Mo仔嘅公仔,之不過反應就同佢一樣,都係同隻公仔正面交鋒之後又9秒9放返低……

btw,計毛毛話,大家都是小丑魚,不用分那麼細!買佢返去配返對大眼con再用遮瑕膏遮遮個嘴咪又差唔多~應該係,除非唔係。

 

資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved