【神還原】一睇就知呢張畢業相係哲學系同學影㗎啦!

結婚相好彩就話一世人影一次吖,畢業相就唔同喇,影得愈多愈好,學士一次碩士一次博士又一次,不過就算畀你讀到上去,相信影得最癲最開心嘅,點都係得學士嗰次㗎咋,所以真係要好好珍惜你嘅青春小鳥呀!

圖片來源:dcard

個個影畢業相都係拎住張沙紙笑到梗晒咁嘅樣,好冇特色啫,唔係睇你條色帶都分唔到你讀咩系呀!咁樣對唔對得住你個教授呀!嗱,中山大學呢班同學仔就唔同喇,一睇佢哋張畢業相,就肯肯定佢哋係讀哲學系呀!

圖片來源:dcard

呢幅名畫叫做《雅典學院》,將唔同時期嘅哲學家畫埋一齊,作為哲學系畢業生,點都要跟住嚟影一次嘅!牆上面嘅係阿波羅同雅典娜石像,同學仔仲打大赤肋扮佢哋,夠晒誠意呀!

圖片來源:dcard圖片來源:dcard

講起哲學家,最多人識嘅應該就係蘇格拉底喇,咁名畫《蘇格拉底之死》你又見過未先?呢班同學仔都扮得幾似、幾入戲㗎,個胳肋底。

圖片來源:dcard圖片來源:dcard

除晒衫披住件畢業袍扮哲學家呢啲嘢,唔啱女同學做嘅!女子組一於就扮《最後的晚餐》啦!每位同學嘅手勢同表情都學到足㗎,連畢業相都影得咁認真,真係想像唔到佢哋寫論文會有幾強呀!

圖片來源:dcard

見到呢班同學仔一齊夾手夾腳影哲學系專屬畢業相,真係令人覺得好青春!好滾動呀!不過呢,最滾動都係有其他同學諗到毒L可以扮咩名畫囉,早知毛毛當年都影返張《吶喊》啦……

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:dcard

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved