《100毛》#278期封面專題 子華迷血淚史

28年、15個主題、161場棟篤笑。子華用觸覺、用幽默、用金句築起香港棟篤笑黃金時代。
呢個黃金時代,陪伴香港人嘅有阿堅阿強阿祥阿爺仲有阿Mary,仲有無數「除褲」「回水」同埋笑聲。
當然歡笑背後往往都係有血有淚……

每個撳爛嘅F5掣上面,都係血;每次驚搶唔到飛冇得入場,都係淚。而即使入到場,又係一場血淚--畀人講中晒心聲,句句都拮到入肉,笑中有淚呀!

2018年7月31日,子華正式「金盆?口」,身為子華迷嘅你或者都忍唔住再一次落淚。但當你回首望,望返子華棟篤笑入面嘅每個片段,你醒悟,能夠同子華度過咁多歡樂一笑嘅時刻,真係幻海奇情。

一切美好回憶,彷如昨日。即使係充滿血與淚嘅歷史,都會繼續留存喺每個子華迷嘅心中。

子華,多謝你。

 

長輩級子華迷-胡楓(修哥)

子華話過,唔係因為修哥,佢未必會去紅館;而其實唔係因為子華,修哥都未必會鼓勵人去紅館:「我好欣賞子華。同佢拍劇,佢會不斷將劇本刪改得更好、將對白講得更好;度橋更加係不遺餘力,甚至通宵達旦。所以喺我心目中,佢係個非常勤力嘅人,而且佢係一個天才嚟。天才加上勤力,佢成功就係喺呢度。」

所以子華跟住去邊度?修哥冇擔心過。「佢唔做棟篤笑當然有啲可惜。我想同佢講,叫佢唔好封咪,繼續做畀多啲觀眾歡笑;當然假如真係唔做,咪繼續自己嘅工作旅程,鍾意點做就點做。我相信佢做咩都會成功嘅!」

好兄弟級子華迷-古巨基

子華「金盆?口」,唔少子華迷都喊出嚟,基仔自然唔例外。「尾場佢最後講完要走,我心情好難形容,眼濕濕喊晒。由多年前佢周街貼街招一路努力累積,到今日階段性完結,好唔捨得。希望佢反口啦!呢個世界冇乜邊個反口完,大家會好開心咁接受。得子華能夠做到。」

喊完,基仔忍唔住分享返做子華迷嘅快樂。「子華有咩演出我都支持。佢唔止帶畀大家歡樂,仲畀大家好多思考空間。另外你見子華轉數快又有幽默感,佢仲係個睇好多書、努力吸收唔同知識嘅人,所以佢學問先咁淵博。大家覺得佢咁『神』,其實佢背後花咗好多努力!」但毛毛點努力都冇辦法聽到佢講棟篤笑了!「佢喺聚會裡面都好㜺鬼,所以我哋平時都欣賞緊佢嘅棟篤笑,抵到爛!」嗚嗚,這些機會不是屬於我的…

拍檔級子華迷-佘詩曼

迷子華的人有福了,因為子華金句是他們的!咁身為子華好拍檔嘅阿佘,一定更有福啦?「子華嘅棟篤笑唔止對我有意義,對全香港都好有意義!因為佢係代表香港人發聲,好多我哋唔敢講嘅說話佢都敢講;或者日常生活中唔識表達嘅說話,佢都可以幫我哋講出嚟。好似幫我哋吐咗一口氣咁。

好,咁而家畀你一口氣講晒點解咁迷子華啦。「子華好有學問、博學多才、聰明、有風度,好易相處同一啲都唔孤寒,每次叫佢『萬歲』都應承!而且佢嘅棟篤笑唔止為我哋帶嚟歡樂,仲令我哋更了解自己,更關心社會,同用更樂觀嘅態度去生活。所以我相信佢咁多年嚟嘅金句,我諗唔止我,係全香港人都會記住。一生受用。多謝你呀黃子華!」多謝阿佘你幫手多謝子華呀!

 

同行級子華迷-卓韻芝

即使唔係子華迷,聽過子華嘅棟篤笑,都好容易有少少鍾意咗佢。但阿芝竟然話:「我唔鍾意子華。」下?「我係敬佩佢尊敬佢!《金盆?口》主軸係香港近代史,但子華本身就係香港史嘅一部分,子華就是子華本身的傳奇!佢唔止將棟篤笑喺香港普及化,仲改良埋表演形式。例如好多國家都有棟篤笑,但從來冇獨腳棟篤笑長達三小時。『喂,做死人咩?』但子華就係做到,而且絕無冷場,所以基本上黃子華係癲嘅。先鋒呀,瘋狂個瘋呀。」

不過講瘋,睇子華棟篤笑睇到入迷嘅阿芝可能仲瘋。「自己係同行中嘅一名小後輩,好自然會用返身為表演者嘅角度去睇。例如計住對方用幾多句去Build-up爆笑位、用幾多個字轉話題、第一個笑話、最後一句又係乜。所以子華令我最深刻嘅,未必係好多人心目中嘅金句,反而係今次Show嘅最後一句『能夠同各位觀眾歡樂一宵,都算係幻海奇情。』嘩,痴線!好詩意,我感動到毛管戙!」

感動之餘,阿芝都想學子華「癲」埋一份。「當時我係喺寫稿途中收到子華封咪嘅消息,好直接嘅反應就係即刻請香港一群獨立棟篤笑表演者,做嚟緊十月我棟篤笑Show嘅暖場嘉賓。因為香港好多棟篤笑表演者,其實好需要機會喺大場表演去儲經驗。我好希望嘗試盡綿力去推動香港嘅棟篤笑表演文化,盡做啦!」係愛啊,阿芝!

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved